دپارتمان زبان

روند آموزشی مدرسه نیکا 
 
آموزش زبان دوم به کودکان "بر اساس استانداردهای جدید و رایج در سراسر دنیا " بسیار آرام و عمیق انجام می پذیرد . این امر بدان گونه است که طبق استاندارد اروپایی CEFRکه بر اساس آن تمامی کتب و امتحانات استاندارد حال حاضر جهان تنظیم شده است، از کودکان انتظار می رود که تنها پس ازپایان سطحA1 در دبستان نیکا بتوانند به طور موثر و معنی دار در محاورات روزمره شرکت کرده و برای امور عمومی بنویسند. از اینرو گفتنی است، در سطوح پایین تر و خصوصا پایه های اولیه، به خاطر سپردن اشعار یا توانایی پاسخگویی به سوالات رایج به معنای تسلط به زبان نیست بلکه از جمله استراتژیهای آموزشی هستند که تاثیر خود را در بلند مدت نشان می دهند.
 
 
دپارتمان زبان
  1.  يادگيري زبان انگليسي براساس استاندارد CEFR اروپا و سطح بندي دانش آموزان با برگزاري آزمون قبل از سال تحصيلي

  2.  يادگيري زبان انگليسي جهت استفاده كاربردي
  3. ايجاد علاقه و انگيزه يادگيري زبان با روش هاي زبان شناسي مدرن
  4. يادگيري موثر و منطبق بر اصول روان شناسي آموزشي
  5. استفاده از سيستم نظارت و ارزيابي اصولي و پيوسته براي حذف عملكردهاي فردي و سليقه اي
  6. تعامل موثر با خانواده ها و گزارش هفتگي از عملكرد دانش آموزان
  7.  تهيه پروفايل يادگيري براي هر دانش آموز جهت ارزيابي سطح توانمندي فردي
  8. افزايش مهارت فكر كردن به زبان انگليسي با استفاده از روش تدريس دانش آموز محوري
  9. برگزاری کلاس های فوق برنامه  جهت ایجاد علاقه و یادگیری بیشتر
 
 
 
پادکست زبان  
پادکست زبان 1403-1402
 
نام دانش آموز: باران هدایتی ( پایه ششم- Big English4)
 
 
 
 
نام دانش آموز: رامیناز محمدی ( پایه ششم- Big English5)
 
 
 
 
 
  نام دانش آموز: سیده ضحا جزایری مقدس ( پایه چهارم- Big English6)
 
 
 
  نام دانش آموز: سیده آویسا موسوی ( پایه پنجم- Big English4-1)
 
 
  نام دانش آموز: رعنا جواهری ( پایه پنجم- Big English5-1)
 
  نام دانش آموز: روژینا صفاری ( پایه پنجم- Big English6)
 
 
  نام دانش آموز: روشا شمس کلاهی ( پایه پنجم- Big English2)
 
  نام دانش آموز: آرمیتا عابدینی ( پایه پنجم- Big English3)
 
  نام دانش آموز: دیانا خاتم ( پایه پنجم- Big English3)